'BOUWEN' 30 OKTOBER

De Tweede Editie van de Ontdekkerk is op 30 oktober rond het thema Bouwen.

Voor wie & wat?

Na een geslaagde eerste keer nodigen we weer iedereen uit van 0 - 104 jaar voor deze editie op zondagmiddag 30 oktober vanaf half 4 in de Leerkamer (ingang vanaf Zuid-Esweg). De Ontdekkerk is voor iedereen, ongeacht leeftijd, gender en betrokkenheid bij de kerk. Opgave niet nodig, toegang gratis (er is een vrijwillige-giftenpot)

1. Activiteiten

bouwenRondom het thema Bouwen zijn er diverse activiteiten van 15.30 - 16.45 in en rond de Leerkamer en kerk. Waaronder een challenge bierkratten bouwen, met een finale aan het eind van het tijdsblok. Het is ook mogelijk vogelhuisjes te maken, spellen rond het thema bouwen en nog veel meer activiteiten. Natuurlijk is er ook een peuterhoek en ontbreekt de sjoelbak niet (al heeft dat niks te maken met bouwen).

2. Viering

Rond 17 uur is de viering in de kerk met de gelijkenis van het bouwen op zand en rots. Een paar activiteiten komen terug tijdens deze viering. We zingen enkele liederen en we horen een lezing uit Mattheus.

3. Maaltijd

Na de viering bouwen we ons eigen diner! Want na alle activiteiten en de gezamenlijke viering zal iedereen trek hebben.