'Verschillend Samen' 16 Juli

uitnodiging 16 juliKom je ook naar de Ontdekkerk om samen te ontdekken, vieren en eten?

Dit keer gaan we aan de slag met het thema ‘Verschillend Samen’. In de Bijbel schrijft Paulus hoe we als verschillende mensen lijken op: verschillende lichaamsdelen van eenzelfde lichaam.

Wat kun je ontdekken? Ontdek je eigen spirituele taal aan de hand van een test, ga aan de slag met je zintuigen, doe een estafette, knooi iets rond het thema en nog veel meer.

Natuurlijk zijn er nog meer activiteiten en is er wat te drinken en gelegenheid om te kletsen met elkaar.
Om 15 uur 30 is er een gezamenlijk, kort, startmoment in de Leerkamer.
Na half 5 is er een korte viering voor jong & oud in de kerk.
Vervolgens sluiten we af met een gezamenlijke maaltijd. Opgave niet nodig. Wees welkom! Heeft u nog vragen, neem dan contact op met Willeke Aangeenbrug: willeke {a} aangeenbrug.org